Pogotowie ciepłownicze 66 555 99 00

Firma Przyjazna Klientowi

10 stycznia odbyła się uroczysta gala, na której zostały wręczone nagrody dla laureatów ogólnopolskiego programu "Firma Przyjazna Klientowi".

Pierwszy raz wzięliśmy udział w tym badaniu. Jesteśmy bardzo zadowoleni z pozytywnej weryfikacji. Na pewno będziemy używali znaku Firma Przyjazna Klientowi. Jest to dla nas wyróżnienie i dodatkowa mobilizacja do utrzymania wysokiej poziomu obsługi i jakości naszych usług. - powiedział Grzegorz Reluga prezes zarządu Celsium Sp. z o.o

Wraz z całą branżą ciepłowniczą wchodzimy obecnie w okres dużych inwestycji i coraz większych oczekiwań w stosunku do pracowników. Chciałbym, aby logo Firma Przyjazna Klientowi przypominało pracownikom wszystkich działów co jest najważniejsze i czemu służy ich praca.

Jest to szczególnie istotne, gdyż nasze relacje z klientami są z założenia długoterminowe. Sam fakt korzystania z naszych usług nie musi oznaczać jeszcze zadowolenia z produktu. Dlatego tak istotne jest monitorowanie satysfakcji. Ważny jest bezpośredni kontakt ale również bardzo istotne są niezależne badania zadowolenia klienta, które pozwalają nam dowiedzieć się jaki jest naprawdę ich stosunek do Celsium.

Cieszymy się, ciągle pracujemy nad poprawą i mamy nadzieję, że pozostajemy w tym wyróżnionym gronie na dłużej. Będzie to nasze wyzwanie i cel.